Girlfriends4Ever recension

Tillgänglig för: Windows, Mac OS

Affect3D har precis släppt ännu ett 3DX-mästerverk Girlfriends4Ever för alla amatörer av futaporrspel. Alla deras tidigare spelprodukter av MIRO var en stor framgång bland 3DX-spelare världen över. Du måste komma ihåg Tara`s Assignments och Ayako Sex Addiction som gavs ut 2013 och visade en ny värld av erotik och porr i 3D. Alla älskare av 3DX-porr blev galna av deras fantastiska XXX-teman och väntade sedan på nästa utgåvor, ännu hetare och mer provocerande. Girlfriends4Ever har just dykt upp till försäljning på Affect3D.com och här är några ord om vad du kan förvänta dig inuti. Förresten kan du få hela Affect3D-kollektionen 2013 som ett paket nu för ett mer än måttligt pris på $39,95.

Girlfriends 4 Ever videotrailer

Historien handlar om den sexiga platinablonda Tara och den heta bystiga brunetten Sayako. Tjejerna blir förälskade i varandra och blir snart flickvänner. I början ser Tara blyg ut och känner sig lite förvirrad över att ha sex med en tjej. Om hon bara visste om en annan överraskning som väntar henne under deras första samlag tjej mot tjej! Slutligen förför den lekfulla Sayako den söta Tara och tjejerna kysser och slickar varandra och blir hetare än någonsin. Tara kysser sin flickvän och smeker försiktigt hennes hårda bröstvårtor och lyfter upp ögonen och stelnar nästan av förvåning när hon ser en enorm erigerad kuk som studsar lätt mellan Sayakos spridda ben. Den är ungefär 15 tum lång och ser så läcker ut att Tara inte kan ta bort ögonen från den massiva kuken. Tjejerna kan inte kontrollera sig själva längre och den förförda Tara låter sin kukflickvän borra och mala alla hennes hål. Detta är hur Girlfriends4Ever börjar och det är upp till dig nu hur dessa eldiga babes kommer att knulla och bulta varandra.

Girlfriends4Ever recension

Den interaktiva spelmenyn på skärmen ger full kontroll över hela processen, från att välja tjejernas kläder och accessoarer till att rotera den virtuella kameran och titta på scenerna från alla möjliga vinklar. Det ser ut som om du gör din egen porrfilm i 3DX och kan förverkliga dina vildaste sexfantasier. Förutom att designa karaktärernas utseende och välja de bästa vinklarna för din cam har du ett antal andra spelalternativ för att kontrollera deras knullprocess. Först och främst kan du välja vilken scen du vill titta på och spela in: missionärssex, analsex, cow-girl, avsugning och till och med vissa fetischteman som handstående sex eller avsugning över huvudet. Om du vill kan du växla på positionerna vilket gör att tjejerna uppfyller alla dina önskemål och gör allt du vill. Med hjälp av samma meny på skärmen och musen kan du också sakta ner eller skynda på tjejernas rörelser när de suger och knullar varandra. När du kontrollerar knullprocessen får du inte glömma 360° rotationen som ger dig en fantastisk möjlighet att beundra scenerna från alla möjliga vinklar med de mest häpnadsväckande närbilderna. Förutom tjej-mot-tjej-scener kan du välja soloerotik och njuta av att Tara och Sayako poserar nakna eller onanerar. Självklart kan du styra tempot och se scenerna från alla håll och kanter.

Girlfriends4Ever skärmdump
Girlfriends4Ever tjejer kysser varandra
Girlfriends4Ever spelupplevelse
Shemale flicka i Girlfriends4Ever
OMG ansikte
Anal i Girlfriends4Ever spel

Nu några ord om dessa sexiga skönheter. Enligt 3DX-nischens lag ser båda tjejerna verklighetstrogna ut, men samtidigt är deras sexualitet och attraktionskraft starkt överdrivna. Mycket vackra och ljuvliga ansikten, perfekta former och enastående sexuella färdigheter. Både Tara och Sayako ser atletiska ut med superlånga ben, aptitretande rumpor och enorma läckra bröst. Bara en idealisk bild av skönhet och sexualitet! För att göra din vistelse på Girlfriends4Ever ännu mer spännande är Sayako en dickgirl. Även om du inte riktigt gillar shemale nisch kommer du att gilla dessa fantastiska sexlekar och vilda XXX fantasier som dessa heta babes visar.

Girlfriends4Ever skulle inte vara så trevlig och fantastisk utan exceptionell kvalitet. Grafiken och ljudet är helt perfekt så att användarna kan njuta av varje centimeter av Tara`s överdådiga kropp eller Sayako`s enorma ådriga kuk. Du kan till och med njuta av scenerna i röntgenläge eller 3D-vision. Samma sak gäller för ljudet. Du kommer att njuta av tjejernas stönande, Sayakos feta kuk som slurpar i Taras våta fitta och alla andra ljud som är relaterade till sexuella samlag. Den perfekta kvaliteten på Girlfriends4Ever-ljudet och grafiken gör det mycket realistiskt och hjälper dig att förverkliga dina mest galna sexfantasier. Den här originella kombinationen av 3D-porr och möjligheten att styra karaktärerna är vad tiotusentals amatörer världen över gillar. Här måste jag säga att perfekt kvalitet på Girlfriends4Ever också inkluderar enkel navigering och mycket användarvänligt gränssnitt. Du behöver inte spendera tid på att titta in i spelets kontroller. Du kan göra allt bara genom att klicka på lämpliga knappar på skärmen.

Ladda ner Girlfriends4Ever

I slutsatsen av min recension vill jag säga att Girlfriends4Ever är ett trevligt sätt att fly från den verkliga världen och falla in i en fantastisk värld av de galnaste sexfantasierna någonsin. Det finns allt som krävs för att få din fantasi att explodera av de snuskigaste önskemålen när du tittar på Tara och Sayakos spel.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.