Recenzii, teste și ajustări ale mingilor de golf

Recenzii ale mingilor de golf

Recenzii ale mingilor de golf

Ghidul nostru de recenzii și ajustări ale mingilor de golf este un punct de plecare excelent pentru a-ți potrivi jocul cu mingea perfectă. Fraza cheie fiind „punct de plecare.”

Pentru început, aveți trei categorii de recenzii de mingi de golf din care puteți alege (Value, Premium și Tour). Fiecare dintre cei aproximativ o duzină de producători majori oferă cel puțin un model Value, iar majoritatea oferă mai multe opțiuni în categoria Premium. Aproximativ jumătate dintre aceste companii produc modele Tour, cu mai multe oferte de la fiecare producător.

Cu alte cuvinte, există aproape prea multe opțiuni.

Desigur, prea mult dintr-un lucru bun este totuși un lucru bun, și aici intervin testele, comparațiile și recenziile noastre. Luăm modele individuale de mingi de golf și vă oferim informațiile tehnice importante, cum ar fi materialul de acoperire, construcția, modelul de gropițe și orice caracteristici noi sau inovatoare. Apoi analizăm mingea în ceea ce privește senzația și distanța, plus controlul la loviturile de apropiere și în jocul scurt. În cele din urmă, oferim o evaluare finală a performanței mingii.

În timp ce nu există nici un substitut pentru a testa personal o minge de golf pe teren, aceste recenzii ar trebui să vă ajute să sortați prin dezordine și să vă reduceți opțiunile. Vânătoare fericită!
Toate încep cu mingile de golf
În mod evident, mingile de golf nu se află pe lista „opțională” a echipamentului de golf. Dacă doriți să jucați, va trebui să găsiți un fel de minge de golf care să funcționeze pentru jocul dumneavoastră. O singură vizită la magazinul profesionist local vă va dezvălui numărul incredibil de mărci și modele de mingi de golf de pe piața actuală. Acestea vin într-o gamă largă de prețuri, de la doar 10 sau 15 dolari pe duzină, până la 50 de dolari pe duzină și chiar mai mult. Pentru a vă asigura că achiziționați o cutie de mingi care să se potrivească jocului dumneavoastră, este important să mergeți la magazin cu un plan clar în minte.
Primul lucru pe care trebuie să-l înțelegeți este că nu este deloc necesar să cumpărați cea mai scumpă cutie de mingi de golf pe care o puteți găsi. Modelele cu cel mai mare preț tind să fie mingile „Tour” – și, deși sunt de o calitate excelentă, s-ar putea să nu fie potrivite pentru jocul dumneavoastră. Este nevoie de un anumit nivel de abilitate pentru a folosi corect o minge de golf Tour. Dacă nu jucați la acest nivel în prezent, nu veți face decât să vă irosiți banii.
Pentru a decide ce fel de minge de golf este potrivit pentru jocul dumneavoastră, analizați punctele de mai jos –
-Salvăm banii ca începător. Dacă sunteți la început de drum în golf, mergeți mai departe și cumpărați cele mai puțin costisitoare mingi de golf pe care le puteți găsi la început. De fapt, dacă puteți găsi o afacere bună la mingi de golf folosite, ați putea chiar să economisiți mai mulți bani. Pur și simplu, atunci când sunteți la început în acest joc, nu sunteți încă suficient de bun pentru a înțelege sau a observa diferența dintre tipurile de mingi de golf. Acest lucru nu este menit să fie o insultă – este doar realitatea învățării jocului. După ce veți căpăta ceva experiență lovind lovituri pe teren, veți începe să dezvoltați o senzație pentru swing-ul dvs. și veți putea apoi alege o minge de golf mai bună care să vă complimenteze abilitățile.
-Atenție la ratele mari de rotație. Există o mulțime de mingi de golf disponibile care fac reclamă la cantitățile impresionante de spin pe care vă pot ajuta să le generați. În timp ce backspin-ul poate fi un lucru util pe terenul de golf, sidespin-ul este cel mai mare dușman al tău. Prin urmare, trebuie să fiți atenți atunci când alegeți o minge pentru că oferă o rată mare de rotație de pe fața crosei dumneavoastră. Sunteți suficient de bun pentru a controla acel spin? Jucătorii profesioniști de golf pot folosi mingi care generează mult spin, deoarece sunt suficient de pricepuți pentru a nu-și croșeta sau tăia loviturile în probleme. Dacă vă puteți controla swing-ul suficient de bine pentru a gestiona spinul, atunci nu ezitați să folosiți o minge cu spin mai mare. Cu toate acestea, nu vă lăsați pur și simplu în voia marketingului – dacă jocul dvs. nu este pregătit pentru o minge cu efect mare, feriți-vă și folosiți o opțiune cu o acoperire mai fermă (și un preț mai mic).
Testul este prietenul dvs. Există doar atât de multe lucruri pe care le puteți învăța citind online despre diferite modele și mărci de mingi de golf. Pentru a determina cel mai bine care este alegerea potrivită pentru dumneavoastră, încercați cât mai multe opțiuni diferite. Cumpărați manșoane de trei în loc de zeci întregi la început, în timp ce testați diferite mingi de golf. Jucați o rundă sau două cu fiecare „concurent” până când vă decideți care mingi vă oferă caracteristicile de performanță corecte. S-ar putea să fiți surprins de cât de ușor este să vă dați seama când ați găsit mingea potrivită.
Ceea ce este plăcut la cumpărarea de mingi de golf, spre deosebire de un set de crose, este că nu trebuie să investiți sute de dolari pentru a le pune în valoare în jocul dumneavoastră. Dacă vă stabiliți pe o anumită minge, doar pentru a decide mai târziu că nu este chiar potrivită pentru jocul dvs., puteți oricând să faceți o schimbare data viitoare când trebuie să cumpărați o cutie. De asemenea, puteți oricând să testați mingi de golf pe care le găsiți pe teren pentru a vedea dacă acestea ar putea fi potrivite pentru jocul dumneavoastră. Nu se știe niciodată, mingea pe care o găsiți adânc în pădure în timp ce vă căutați drive-ul pierdut ar putea fi modelul perfect pentru a vă îmbunătăți jocul!

.