Girlfriends4Ever review

Disponibil pentru: Windows, Mac OS

Affect3D tocmai a lansat o altă capodoperă 3DX Girlfriends4Ever pentru toți amatorii de jocuri porno futa. Toate produsele lor anterioare de jocuri de MIRO au fost un mare succes în rândul jucătorilor 3DX din întreaga lume. Trebuie să vă amintiți Tara`s Assignments și Ayako Sex Addiction emise în 2013 și care arată o nouă lume de erotică și porno în 3D. Toți iubitorii de porno 3DX s-au înnebunit de temele lor XXX uimitoare și apoi au așteptat următoarele lansări, chiar mai fierbinți și mai provocatoare. Girlfriends4Ever tocmai a apărut în vânzare pe Affect3D.com și iată câteva cuvinte despre ceea ce vă puteți aștepta în interior. Apropo, puteți obține întreaga colecție Affect3D 2013 ca un singur pachet acum pentru un preț mai mult decât moderat de 39,95 $.

Girlfriends 4 Ever trailer video

Povestea este despre o blondă platinată sexy Tara și o brunetă fierbinte cu bustul mare Sayako. Fetele se îndrăgostesc una de cealaltă și în curând devin prietene. La început Tara pare timidă și se simte un pic confuză în legătură cu a face sex cu o fată. Dacă ar fi știut de o altă surpriză care o așteaptă în timpul primului lor act sexual între fete! În cele din urmă jucăușă Sayako o seduce pe dulcea Tara și fetele se sărută și se ling una pe cealaltă devenind mai fierbinți ca niciodată. Sărutându-și prietena și mângâindu-i ușor sfârcurile tari, Tara ridică ochii și aproape că îngheață de uimire văzând o sculă imensă și erecta care țopăie ușor între picioarele desfăcute ale lui Sayako. Are o lungime de aproximativ 15 inci și arată atât de delicios încât Tara nu-și poate lua ochii de la acest schlong masiv. Fetele nu se mai pot controla și, sedusă, Tara îi permite prietenei sale de sculă să o găurească și să o frece în toate găurile ei. Așa începe Girlfriends4Ever și acum depinde de tine cum aceste gagici înflăcărate se vor fute și bate una pe alta.

Girlfriends4Ever review

Meniul de joc interactiv de pe ecran permite controlul total al întregului proces, de la selectarea ținutelor și accesoriilor fetelor până la rotirea camerei virtuale și vizionarea scenelor din toate unghiurile imposibile. Se pare că vă faceți propriul film porno în 3DX și vă puteți realiza cele mai sălbatice fantezii sexuale. Pe lângă proiectarea aspectului personajelor și alegerea celor mai bune unghiuri pentru camera video, veți avea o serie de alte opțiuni de joc pentru a controla procesul lor de futut. În primul rând, puteți selecta scena pe care doriți să o vizionați și să o înregistrați: sex misionar, anal, cow-girl, sex oral și chiar unele teme fetișiste, cum ar fi sexul în picioare pe mână sau sexul oral deasupra capului. Dacă dorești, poți comuta pe poziții, făcându-le pe fete să-ți îndeplinească toate dorințele și să facă tot ce vrei tu. Cu ajutorul aceluiași meniu de pe ecran și al mouse-ului puteți, de asemenea, să încetiniți sau să accelerați mișcările fetelor în timp ce se sug și se fut una pe alta. Controlând procesul de futut nu uitați de rotația de 360° care vă oferă o oportunitate fantastică de a admira scenele din toate unghiurile posibile cu cele mai uluitoare prim-planuri. Pe lângă scenele între fete, puteți selecta scenele erotice solo și vă puteți bucura de Tara și Sayako pozând goale sau masturbându-se. Bineînțeles, puteți controla ritmul și puteți vedea scenele din toate părțile.

Girlfriends4Ever captură de ecran
Girlfriends4Ever fete sărutându-se
Girlfriends4Ever gameplay
. Femeie în Girlfriends4Ever
OMG face
Anal în jocul Girlfriends4Ever

Acum câteva cuvinte despre aceste frumuseți sexy. Conform legii nișei 3DX, ambele fete arată ca în realitate, dar în același timp sexualitatea și atractivitatea lor sunt foarte hiperbolice. Fețe foarte frumoase și încântătoare, forme perfecte și abilități sexuale deosebite. Atât Tara, cât și Sayako au un aspect atletic, cu picioare super lungi, funduri apetisante și sâni uriași și delicioși. Doar imaginea ideală a frumuseții și sexualității! Pentru a vă face șederea pe Girlfriends4Ever și mai incitantă, Sayako este o dickgirl. Chiar dacă nu sunteți cu adevărat în nișa shemale o să vă placă aceste jocuri sexuale fabuloase și fantezii XXX sălbatice pe care le arată aceste gagici fierbinți.

Girlfriends4Ever nu ar fi atât de frumos și uimitor fără o calitate excepțională. Grafica și sunetul sunt pur și simplu perfecte, permițând utilizatorilor să se bucure de fiecare centimetru din corpul somptuos al lui Tara`s sau de penisul imens și veninos al lui Sayako`s. Vă puteți bucura chiar și de scenele în modul X-Ray sau în viziune 3D. Același lucru este valabil și pentru sunet. Vă veți bucura de gemetele fetelor, de scula grasă a lui Sayako sorbind în păsărica umedă a Tarei și de toate celelalte sunete legate de relațiile sexuale. Calitatea perfectă a sunetului și a graficii din Girlfriends4Ever îl face foarte realist și vă ajută să vă realizați cele mai nebunești fantezii sexuale. Această combinație originală de porno 3D și capacitatea de a manevra personajele este ceea ce place zecilor de mii de amatori din întreaga lume. Aici trebuie să spun că calitatea perfectă a Girlfriends4Ever include, de asemenea, o navigare ușoară și o interfață foarte ușor de utilizat. Nu este nevoie să petreceți timp pentru a vă uita în comenzile jocului. Puteți face totul doar făcând clic pe butoanele corespunzătoare de pe ecran.

Download Girlfriends4Ever

În încheierea recenziei mele aș vrea să spun că Girlfriends4Ever este o modalitate plăcută de a evada din lumea reală și de a cădea într-o lume uimitoare a celor mai nebunești fantezii sexuale din toate timpurile. Există totul înăuntru pentru a-ți face imaginația să explodeze de cele mai obraznice dorințe urmărind jocurile lui Tara și Sayako`s.

.