Boom Fantasy Review

Boom Fantasy este un site de fantezie zilnică care se rupe de stilul tradițional de DFS într-un mod important, eliminând plafoanele salariale și alinierile. Concursurile Boom Fantasy sunt mai mult ca niște concursuri de predicții în care încerci să faci predicții mai bune decât toți ceilalți cu privire la performanțele jucătorilor.

Boom Fantasy

Boom Fantasy oferă jucătorilor concursuri rapide care implică predicții ale jucătorilor, cum ar fi punctele marcate, cine va avea cea mai bună zi și multe altele. Acest format unic este ușor de înțeles, dar lasă totuși mult loc pentru strategie. Acesta este încă unul dintre site-urile fantasy mai mici, dar concursurile cu jackpot de peste 100.000$ asigură că există întotdeauna bani serioși de câștigat.

Pros

• Format fantastic zilnic unic și interesant
  • Bonus de bun venit generos
  • Jocuri jackpot cu 100$,000+ premii de top

Cons

• Versiunea desktop este greoaie în comparație cu aplicația mobilă
  • Nu este o alegere bună dacă vă place să construiți lineup-uri
  • Suport clienți prin e-mail numai

Calificare generală

Reputarea

Premii

Sporturi Acoperire

Varietatea concursurilor

Interfața

Boom Fantasy Info

• Site de pariuri: Boom Fantasy
  • Înființat: 2014
  • Țara: SUA
  • Suport: E-mail
  • Depozit minim: $1
  • Bonus de depunere: $200

Rezultatul final este un format DFS care este mult mai simplu și mai atrăgător pentru noii utilizatori. Cu toate acestea, asta nu înseamnă că nu este necesară nicio strategie pentru a câștiga bani – pentru a câștiga încă este nevoie de îndemânare și de o cunoaștere profundă a sportului ales.

Și vorbind de sporturi, Boom Fantasy oferă o selecție mai largă de sporturi decât majoritatea celorlalte site-uri. Boom are toate sporturile primare la care te-ai aștepta – NFL, NBA, MLB și golf – dar au și câteva sporturi foarte de nișă, cum ar fi luptele sumo și altele. Cu toate acestea, concursurile pentru sporturile de nișă sunt încă puțin frecvente în acest moment.

Informații rapide:

• Bonus pentru jucătorii noi: 100% până la 200$ + 2 intrări gratuite
  • Cod promoțional: N/A
  • Înființat: 2014
  • Sediul central: NYC
  • Ligi sportive acoperite: NFL, MLB, NBA, sumo wrestling și multe altele
  • Contest buyins: $0.25 până la $546
  • Opțiuni de depunere: card de credit, card de debit și PayPal

State interzise: Alabama, Arizona, Delaware, Delaware, Hawaii, Idaho, Indiana, Iowa, Louisiana, Mississippi, Missouri, Montana, Nevada, Tennessee, Virginia și Washington

Cum funcționează Boom Fantasy

În loc să vă pună să faceți un draft de formații de jucători cu un salariu virtual, concursurile Boom Fantasy vă pun o serie de întrebări referitoare la performanțele jucătorilor în jocurile viitoare. De exemplu, un concurs NBA ar putea să vă ceară să preziceți care dintre cei patru jucători de baschet va înscrie cele mai multe puncte în următorul meci.

Concurs NBA

Care concurs constă într-o serie de 4-8 întrebări, iar obiectivul dumneavoastră este întotdeauna să faceți predicții corecte. Unele întrebări sunt la fel de simple ca și alegerea celui care va avea cel mai bun joc, în timp ce alte întrebări vă pot cere să introduceți un total de puncte pentru un singur jucător.

Strategia generală este de a face predicții exacte, desigur, dar există și alte lucruri de care trebuie să țineți cont. Unele dintre răspunsurile potențiale la întrebări sunt mai riscante decât altele, dar vă oferă mai multe puncte pentru că ați nimerit-o. Dacă alegeți pe cineva care de obicei are un joc cu scoruri mici pentru a înscrie o grămadă de puncte și aveți dreptate, veți câștiga mai multe puncte decât cineva care a optat pentru o alegere sigură.

Când încercați să alegeți totalurile de puncte pentru jucători, câștigați mai mult pentru că sunteți mai aproape. După cum puteți vedea în următoarea captură de ecran, câștigați 30.000 de puncte fantasy dacă pronosticul dvs. este la mai puțin de 1 punct de scorul real al lui LeBron James în acel meci.

Pronosticarea scorului

Răspunsurile corecte și apropiate vă aduc puncte pentru concursul dvs. și la sfârșitul concursului, cel care a câștigat cele mai multe puncte pentru răspunsurile corecte câștigă concursul și un câștig. Este un concept simplu, dar care vă va testa totuși cunoștințele despre sport.

Următorul videoclip de la Boom Fantasy argumentează de ce cred ei că sunt mai buni decât concurența:

Boom Fantasy Jackpots

Una dintre provocările cu care se confruntă site-urile fantasy în creștere este atragerea unei baze de clienți pentru a construi fonduri de premii mai mari și, la rândul lor, pentru a atrage mai mulți jucători. Aceste etape de început sunt dificile pentru site-urile fantasy noi, dar Boom Fantasy a venit cu un format unic de concurs care face posibil să se joace pentru jackpoturi de șase cifre.

Jocurile jackpot Boom Fantasy sunt oferite la trei niveluri diferite de buyin de 1, 2 sau 3 dolari cu jackpoturi progresive corespunzătoare care încep de la 100, 30.000 și 100.000 de dolari. Aceste jocuri cu jackpot se desfășoară la fel ca și concursurile fantasy obișnuite, deoarece te pun să faci predicții pe o serie de întrebări. Dacă răspundeți corect la fiecare întrebare, câștigați premiul cel mare.

Poturile progresive cresc în timp până când cineva câștigă premiul cel mare. În acel moment, jackpotul se resetează și începe să crească din nou.

• The Mighty Dollar: 1 $ pentru a juca, jackpot de pornire de 100 $ și 4 întrebări
  • The $2 Progressive: 2 $ pentru a juca, jackpot de pornire de 30.000 $ și 8 întrebări
  • The $100.000 Jackpot: 3 $ pentru a juca, jackpot de pornire de 100.000 $ și 8 întrebări

Boom Fantasy Streaks

În 2018, Boom Fantasy a lansat un nou subset de concursuri de pronosticuri numit Streaks, care oferă posibilitatea de a vă transforma buyin-ul inițial într-un câștig de 10.000x. Modul în care funcționează concursurile Streaks constă în a vă pune câte o întrebare la un moment dat, cum ar fi:

„Cine va avea cei mai mulți metri de alergare? Ezekiel Elliot, Saquon Barkley, Todd Gurley sau David Johnson?”

Dacă răspundeți corect la întrebare, treceți la pasul următor pentru a răspunde la o a doua întrebare. Dacă avansați până la pasul 8, vi se va pune o ultimă întrebare legată de prezicerea unui anumit total de statistici, cum ar fi câte puncte va avea un anumit jucător în următorul său meci din NBA. În acest exemplu particular, ar trebui să fiți la mai puțin de 1 punct de totalul corect pentru a nimeri.

Dacă sunteți prima persoană care răspunde corect la toate cele opt întrebări în cadrul unui anumit concurs Streak, veți primi o recompensă frumușică. Boom Fantasy plănuiește să adauge mai multe concursuri Streak în viitor, dar deocamdată iată ce au:

• Concurs de 2$ pentru un câștig de 20.000$
  • Concurs de 1$ pentru un câștig de 10.000$
  • Concurs de 0,25$ pentru un câștig de 2.500$

Streak-urile oferă, de asemenea, opțiunea de a renunța la pasul 4 și din nou la pasul 6 pentru un câștig imediat. Oprirea aici garantează o plată, dar nu veți putea concura pentru premiul cel mare odată ce v-ați luat plata anticipată.

Iată unde puteți încasa mai devreme la fiecare nivel de buyin Streak:

• Concursuri de 2$: Încasează la pasul 4 pentru 20$ sau la pasul 6 pentru 200$
  • Concursuri de 1$: Cash out la pasul 4 pentru 10$ sau la pasul 6 pentru 100$
  • Concursuri de 0,25$: Cash out la pasul 4 pentru 2,50$ sau la pasul 6 pentru 25$
Streak Marketplace

Boom Fantasy găzduiește, de asemenea, o piață Streaks unde jucătorii pot cumpăra și vinde Streaks active. De exemplu, să spunem că ajungeți la nivelul 3 într-un concurs Streak de 2 dolari. Nu ați ajuns la pasul 4 pentru o încasare timpurie, dar începeți să simțiți că poate acum ar fi un moment bun pentru a încheia ziua și a fi plătit.

În acest caz, vă puteți îndrepta spre piață și vă puteți pune Streak-ul la vânzare. Alte persoane pot apoi să vină și să liciteze pentru Streak-ul tău activ, permițându-ți să-l vinzi celui care licitează cel mai mult. Vânzătorii pot stabili, de asemenea, prețuri de „cumpără acum” care vând imediat Streak-ul dacă cineva este dispus să plătească acea sumă.

La fel, puteți licita pe Streak-urile active ale altor persoane dacă doriți să aveți un avans. Poate că ați dori să încercați să obțineți o șansă la plata de 10.000x sau poate doar să adăugați puțin la Streak înainte de a o vinde din nou. Trebuie doar să vă îndreptați spre piață și să depuneți oferte pentru Streak-urile altora. De asemenea, puteți atașa un mesaj la orice ofertă pe care o faceți.

Streak Screenshots

Boom Fantasy Streaks
Boom Streaks
Streaks Marketplace

Boom Fantasy Bonus și program VIP

Boom Fantasy oferă un bonus la depunere de 100% pentru toți clienții noi și un program VIP pentru a recompensa clienții existenți care rămân activi. În ceea ce privește bonusul pentru clienții noi, primiți un bonus de 100% adăugat la primul dvs. depozit pentru până la 200 $ în numerar suplimentar, în plus față de două intrări gratuite la concursuri de 5 $.

>>>Click aici pentru a vă revendica bonusul de depunere la Boom Fantasy<<<

Rețineți că bonusul Boom Fantasy s-a schimbat recent. Ei au oferit 100% până la 600$ în trecut – acel bonus a fost redus la un maxim de 200$. După ce finalizați prima depunere, banii de bonus vor fi eliberați în blocuri de 5$ la o rată de 3% din taxa de înscriere a concursurilor plătite la care participați. Aveți la dispoziție 90 de zile pentru a elibera cât mai mult din bonus.

Programele VIP recompensează jucătorii cu puncte pentru participarea la concursuri și pentru că sunt un membru activ. Pe măsură ce acumulați puncte, puteți vizita magazinul VIP pentru a le răscumpăra în schimbul unei varietăți de premii care variază de la intrări gratuite la concursuri, la cadouri Boom Fantasy și chiar pentru un Porsche 718 Cayman (deși veți avea nevoie de 504 milioane de puncte VIP pentru asta).

Aplicația mobilă Boom Fantasy

Boom este un site fantasy care se bazează mai întâi pe mobil, dar oferă o interfață desktop pe care o puteți găsi conectându-vă la Boomfantasy.com. Aplicația Boom Fantasy este surprinzător de bine realizată având în vedere noutatea acestui site. Aplicația se simte ca și cum ar fi fost dezvoltată de un operator fantasy cu buget mare, nu de unul care încă își pune picioarele în industrie.

Aplicația este intuitivă, astfel încât, de obicei, puteți găsi ceea ce doriți dintr-o privire. Când vă conectați, sunteți dus la pagina principală „concursuri recomandate”, care arată o listă de concursuri cu premii mari și altele care au atras un număr semnificativ de participări. Dacă sunteți în căutare de acțiune, pagina de start este un loc bun pentru a o găsi.

Puteți selecta tipurile de jocuri și sporturi dintr-un meniu care se desfășoară în partea de sus a ecranului. Aici, puteți vedea jocurile cu jackpot, puteți trece de la un sport la altul și puteți vedea concursurile care sunt deschise pentru afaceri. Partea de jos a ecranului conține opțiuni de meniu suplimentare pentru a vedea concursurile viitoare la care v-ați înregistrat, concursurile dvs. active, chat-ul de grup și zona de profil.

Chatul de grup este o caracteristică deosebit de interesantă care vă permite să interacționați nu numai cu alți utilizatori, ci și cu personalul de asistență. M-am alăturat zonei de chat de grup la întâmplare în timp ce scriam această recenzie și am văzut jucători reali care discutau, oameni de suport care răspundeau la întrebări și un fel de robot de chat automatizat care publica fragmente de știri sportive.

Iată cum arată aplicația mobilă în acțiune:

boom fantasy app 1
boom fantasy contests
boom fantasy app 2
boom fantasy contests 1
boom fantasy chat

Versiunea desktop

Versiunea desktop nu este la fel de dezvoltată ca interfața mobilă și este clar că Boom Fantasy își concentrează în prezent cea mai mare parte a atenției asupra aplicației. Există câteva ciudățenii cu site-ul desktop, cum ar fi designul foarte lat și problemele cu indicatoarele pop-up care tind să reapară după închidere. În general, site-ul desktop arată și funcționează destul de bine, dar nu este chiar la nivelul aplicației Boom Fantasy.

Cea mai mare caracteristică cheie care lipsește din versiunea desktop sunt jocurile jackpot. Trebuie să vă conectați la versiunea mobilă Boom Fantasy pentru a le accesa. Este probabil că acestea vor fi adăugate la versiunea desktop la un moment dat, dar aplicația este necesară la momentul acestei recenzii.

Iată câteva capturi de ecran din versiunea desktop:

boom fantasy desktop lobby 1
boom fantasy desktop 2

.

boom fantasy desktop 1 1

Boom Fantasy Metode de depunere

Boom Fantasy acceptă în prezent carduri de credit, card de debit și PayPal pentru depuneri. Am reușit să testez fără probleme cu un depozit de 1$, iar sistemul nu m-a oprit niciodată la introducerea unor sume mult mai mari. Este posibil să existe o sumă maximă de depunere, dar nu am reușit să o găsesc.

.